Ջրային հրաշք

Գոհար Հովհաննիսյան 

Ավագ դպրոց

9-1 դասարան

 

Նկարի աղբյուրը՝ hdwallpapers.in

 

 

 

 

 

 

Հիմա մենք ապրում ենք երկրի վրա և շատ գոհ ենք այդ կյանքից, բայց երբևիցէ մտածել եք՞, թե ինչ ինչ կա ձեր ոտքերի ներքևում։ Խոսքը ջրային աշխարհի մասին է, այն այնքան գեղեցիկ է, որ չես կարող բառերով նկարագրել։ Ձեզանից շատերը, ինչպես նաև ես չենք տեսել այն մեր աչքերով, բայց ես համոզված եմ, որ այն ուղղակի հրաշալի է։ Ինչքան կենդանիներ և փոքր արարածներ են ապրում այնտեղ, առանց կասկածելու, թե երկրի վրա ևս կյանք կա։ Ցավոք մարդուն տրված չէ ապրել ջրում և բացահայտել շատ գաղտնիքներ, որոնք թաքնված են ջրի խորքում։ Ես միշտ հավատացել եմ, որ այնտեղ շատ խորհրդավոր գաղտնիքներ կան, և որ մարդկությունը պետք է դա պարզի ու ստանա շատ հարցերի պատասխաններ։  Ինչքան հետաքրքիր է, արդյո՞ք եթե մենք կարողանայինք ապրել ջրում կյանքը նույնքան լավը կլիներ։ Ես չեմ կարող գտնել իմ շատ հարցերի պատասխանները կապված ջրային կյանքի մասին։ Ուզում եմ, որ ջրային հրաշքը տևի անվերջ և մարդիկ միշտ կարողանան հիանալ այդ հրաշքով։

Write a comment

Comments: 0