Լավ կլիներ, որ լիներ, բայց հաստատ գիտեմ, որ չի լինի

Նորայր Ասատրյան

10-2 դասարան

Ահ, ես գնում եմ, հերիք ա,  հոգնեցի արդեն: ՈՒրեմն ասում են, որ խոնարհվում են հոգևոր արժեքների առաջ, բայց տրորում են իրենց արժեքները ֆիզիկական հարաբերություններ հաստատելու համար: Պատկերացրեք մարդ, ով չի կարողանում իր0 իսկական դեմքը ընդունի ու խստովանի ինքն իրեն, թե ինքը ինչ ձևի է: Ինչ կարգի վատ մարդ է, որ անգամ ինքն իրեն չի կարողանում խոստովանի իր բնույթը: Սիրել՞: Մարդ չի կարողանում հասկանա, որ դու գերադասում ես իր հետ ուղղակի զրուցես, ու դրանով արտահայտես քո սերը, որովհետև դու իր հոգին ես սիրում: Հա, ես հնաոճ մտածելակերպ ունեմ: Բայց ես ընդունում եմ դա: Ու կյանքում քո հետ չէի կապնվի, եթե իմանայի, որ դա քո համար ոչինչ չի նշանակում:  Ես ընդունել եմ կյանքի սկզբմունք, որը ինձ ապահովել է բոլոր  մարդկանց անկեղծ վերաբերմունքը: Ես միշտ ասում եմ այն, ինչ մտածում եմ ու թքած ունեմ նեղանա դիմացինս, թե չէ: Եթե դու քեզ ներկայացնում ես չափազանց լավը ու հանկարծ պարզվում է, որ դու ինչ որ ոչնչություն ես, դու մի զարմացիր, որ քեզ վերաբերվում են որպես ինչ որ ոչնչության: Քանի որ մենակ այն, որ դու քո իրական դեմքը ցույց չես տալիս, դա արդեն ապացուցում է, որ դու ոչնչություն ես: Ժողովուրդ, քանի դուք չեք ասում այն, ինչ ուզում եք, դուք չեք լսի այն, ինչ ուզում եք: Ինչքա էլ լավ թաքցնես դեմքտ, միևնույն է մի օր տենալու են բոլորը: Դրա համար ինչպիսին կաս, այնպիսին եղիր ու կտեսնես, թե ովքեր են ուզում քո հետ լինեն ու  միայն դրանից հետո դարձիր ավելի լավը, կամ էլ ցույց տուր, որ ավելի լավն ես դարձել: Հեռու գնացեք, հա, լավա մենակ մնամ, քանց թե ձեր պատճառով օրեցօր ինձանից հիասթափվեմ:

 

Ահ ես գնում եմ հերիքա,  հոգնեցի արդեն: ՈՒրեմն ասումեն որ խոնհարվում են հոգևոր արժեքների դեմ, բայց տրորում են իրենց արժեքները ֆիզիկական հարաբերությունների համար: Պատկերացրեք մարդ, որը չի կարողանում իրա իսկական դեմքը ընդունի ու խստովանի ինքն իրեն թե ինքը ինչ ձևի է: Ինչ կարգի վատ մարդ է որ անգամ ինքն իրեն չի կարողանում խոստովանի իր բնույթը: ՍԻրել՞: Մարդ չի կարողանում հասկանա որ դու գերադասում ես իրա հետ ուղակի զրուցես, ու դրանով արտահայտես քո սերը, որտեվ դու իր հոգին ես սիրում: Հա ես հնաոճ մտածելակերպ ունեմ: Բայց ես ընդունում եմ դա: ՈՒ կյանքում քո հետ չեի կապնվի եթե իմանաի որ ետ քո համար ոչինչ չի նշանակում:  Ես ընդունել եմ կյանքի սկզբմունք որը ինձ ապահովելա բոլոր  մարդկանց անկեղծ վերաբերմունքը: Ես միշտ ասում եմ այն ինչ մտածում եմ ու թքած ունեմ նեղանա դիմացինս թե չէ: Եթե դու քեզ ներկայացնումես չափազանց լավը ու մեկել պարզվումա որ դու ինչ որ ոչնչություն ես դու մի զարմացի որ քեզ վերաբերվում են որպես ինչ որ ոչնչության: Քանի որ մենակ են որ դու քո իրական դեմքը ցույց չես տալիս դա արդեն ապացուցումա որ դու ոչնչություն ես: Ժողովուրդ քանի դուք չեք ասում են ինչ ուզում եք դուք չեք լսի այն ինչ ուզում եք: Ինչքանել լավ թաքցնես դեմքտ մեկա մի օր տենալու են բոլորը: Դրա համար ոնց կաս նենցը եղի ու կտենաս իսկապես թե ովքեր են ուզում քո հետ լինեն ու  մենակ դրանից հետո դարձի ավելի լավը կամել ցույց տուր որ ավելի լավն ես դարձել: Հեռու գնացեք հա լավա մենակ մնամ քանց թե ձեր պատճառով օրեցօր ինձանից հիասթափվեմ:

Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Obat Hipotiroid (Thursday, 22 December 2016 10:09)

    selamat malam

  • #2

    Գոհար հովհհաննիսյան (Friday, 23 December 2016 02:13)

    Եթե մարդ ցույց չի տալիս իր իրական դեմքը, դա չի նշանակում, որ նա ոչնչություն է։ Հնարավոր է, որ այդ մարդը ուղղակի չի ուզում, որ իրեն լավ ճանաչեն, չի ուզում, որ ուրիշնորը տեսնեն, թե ինչ կա նրա ներսում, ինչ է նա իրականում մտածում և դա ընդհանրապես չի համեմատվում ոչնչության հետ։ Համոզված եմ, որ շատ մարդիկ շատ բան են թաքցում՝ իրենց երազանքները, ցանկությունները, ամենամութ մտքերը և դա լրիվ նորմալ է, քանզի նրանք էլ դա թաքցնելու իրենց պատճառներն ունեն։ Չեմ կարողանում հասկանալ, թե ինչու դու չես ընդունում դա։

  • #3

    Նորայր (Friday, 23 December 2016 09:27)

    Ամենաչդզող բանը երբ որ քո ասածը ճիշտ չեն հասկանում: Գոհար ջան հարցը այն չէ որ մարդը իր դեմքը թաքցնում է նրա պատճառով որովհետև չի ուզում իրեն լավ ճանաչեն: Հարցը նրանում է որ մարդ թաքցնում է իր իրական դեմքը որտեվ վախենում է որ իրեն լավ կճանաչեն և ուղակի կարհամարեն: Քո ասածի հետ լրիվ համաձայն եմ, քո նշած ձևի մարդկանց բավականին հաճախ եմ հանդիպում և ինքս ինչ որ չափով այդպիսին եմ: Բայց երբ որ մարդ թաքցնում է իր ներքին դատարկությունը արտաքին արժեքներով և այդ արտաքին արժեքների անունը դնում է ներաշխարհ, այսպիսի ներաշխարհով մարդիկ ոչնչություն են որ կան:

  • #4

    Նունե Մովսիսյան (Thursday, 29 December 2016 04:16)

    Նորայր Ասատրյան ջան, խնդրում եմ առանց առաջին տեքստը ջնջելու՝ ինքնուրույն փորձես ուշքի բերել գրածդ: Հետո երկու տեքստերը կհամեմատենք: Շնորհակալություն:

  • #5

    Անտուան Մելքոնյան (Friday, 30 December 2016 16:19)

    Էն ռեկլամն ո՞վա: Հանեք ռադ արեք էդ ռեկլամին: Ինքն ո՞վա, որ նիրյադ լինի ստեղ: Եկելա իրա Obat Hipotiroid ամպուլանա դեմ տալիս: :Ճ Մի հատ քոմենթներում selamat malam-ա գրել, գիտի թե պիտի մտնենք իրա ամպուլաները առնենք: :Ճ Նայեցի, ինչ որ մալայական սայտա: Ասենք իրա քոմենթը նշանակումա <Բարի երեկո>: Կոնկրետ իրա ապրանքնա դեմ տալիս: Ասենք լոգիկան էլի, որ հա՞յը պիտի իրա սայտը նայի:

    Anda pergi ke neraka dan tidak menulis komen di kelab talian kami!

    Լավ, էս հեչ: Նորայր, նյութը բավականին հաջող էր: Ճիշտա, գրված էր ավելի խոսակցական ձևով, բայց դա նյութը ավելի տպավորիչ էր դարցնում: