Չեմ սիրում ձմեռվա երկինքը...

Դավիթ Ստեփանյան

Ավագ դպրոց

10րդ դասարան

 

Նայում ես երկնքին ու հիասթափվում տեսնելով նրա մեջ սառնություն, դատարկություն բայց և մաքրություն ու պարզություն: Դատարկ, սպիտակ, անկապ... Անընդհատ փորձում եմ նայել երկինք գտնելով նրա մեջ գոնե մի տարբերություն հուսալով փոփոխության, բայց ապարդյուն: Խոսքեր չունեմ ասելու... Երկնքի դատարկությունը աչք է ցավեցնում, իսկ իմ պետկերացումը տխրություն է առաջացնում: Անհույս եմ գտնում սառած ձնապատ երկնքին նայելը, քանզի գիտեմ նրա դատարկությունը: Տխրում եմ տեսնելով նրան դատարկ, բայց և գիտեմ նրա ապագան, ինչն հույս է տալիս մեղմացնել իմ պատրկերացումը նրա հատդեպ: Փորձել եմ , փորձում եմ, կփորձեմ գտնել նրա մեջ առանձնահատկություն բացի նրանից որ այն <դատարկ> է, բայց ամենը ապարդյուն էր, ապարդյուն է, և ապարդյուն էլ կլինի: Չեմ կարողանում գտնել երկնքի խորությունը, վեհություը: Այն տգեղ է համեմատած մայրամուտին, կապույտ երկնքին նույն իսկ գիշերվա մթությանը, քանզի այնտեղ էլ կան առկայծող աստղեր, որոնք լցնում են դատարկությունը:

 

         Դատարկ երկինքը ասոզացնում եմ անհավես մարդկանց, մինչ դեռ մայրամուտը նմանեցնում եմ հակառակին:

 

I am looking at the sky and becaming disappointed when I see its cold emptiness, but in the purity and clarity. Blank, white, mindless… I am constantly trying to look at the sky, trying to find in it at least a diffrence hoping for a change, but in vain. I have no words to say... The sky's emptiness is pricking my eyes, and my imagination is generateing. I find it hopeless looking at frozen snowy sky, because I know its emptyness. I am getting sad seeing it empty, but I know its future, and that makes my imagination hopefull... I tried , I am trying and I will try to find its difference besides the fact that it's <empty>, but all was in vain, is in vain, and will be in vain. I can't find the sky's depth, majesty.. It's ugly compared to sunset, to blue sky, even to the darkness of the night, because even there the stars fill the void...

 

       I am associating the empty sky to dismal people, when I associate the sunset to the oposide of it...

 

 

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Անտուան Մելքոնյան (Monday, 09 January 2017 13:33)

    Դատարկություն... Հա, դրանից հետո վառ գույներ են գալիս: Դատարկը գեղեցիկ չի, բայց առանձ դատարկի հասարակ կլիներ գունավորը...

  • #2

    Gamat Emas Kapsul Walatra (Saturday, 19 August 2017 20:22)

    Gamat Emas Kapsul Walatra